Smokey!

Jag luktar fortfarande rök efter kvällens grill.
Hamnade i Gullsjö tillslut. Det var trevligt och mysigt tills solen inte sken längre och det vart tre grader..

Baron va med såklart...vaktade lite.

han ylar mer än voffar " Aaaauuooooo"
Brandmän för kvällen va Wasa och Chrille.

Sen när vi inte stod ut åkte vi hem och jag gick in till grannen som hade ett glas vin redo, det var snällt!
"hur håller man i ett vinglas?"
Ett glas vin vart till tre flaskor - så det kan gå liksom....


Marie var noga med vilken musik det var som spelades...
Och jag fick nappflaska...?


Sen ringde Tomas och meddelade att han var på g hem från Grabo eller vart fan han hade hållt hus.
Så då var vi samlade igen...


Sen satt vi där och häckade tills det var dags för frulle vid halv sju.
Ja det var det. Gårkvällen.


Imorgon är det jobb som gäller.  Sen har jag kommit på att jag vill åka till Polen på semester i sommar.
Höres!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som en bra soft kväll alltså :)

2009-05-17 @ 19:21:24
Postat av: tobbe

infinns det något ölsug i morgon mån tro?

2009-05-18 @ 16:45:58
URL: http://allwayswrong.blogg.se/
Postat av: tobbe

finns det något ölsug kvar i morgon mån tro? :)

2009-05-18 @ 18:15:52
URL: http://allwayswrong.blogg.se/
Postat av: uno

om det är vitt vin håller man i foten (för det ska oftast vara kallt) om det är rött vin kan man hålla i kupan (för det ska oftast vara rumstemp)

nu vet du :)

2009-05-20 @ 12:13:54
Postat av: Anna

Tack Uno ... tack - haha

2009-05-21 @ 02:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0