The fripp

Sm final i handboll. Nu får man inte störa moran. Hon älskar handboll. Hon älskar mig också, fast jag är inte lika spännande för tillfället. Im havin a bad hair day aswell.

Jag var och fixade ett nytt legg i onsdags. VIlka finesser dom har hittat på hos polisen. Jag intalade mig själv att min nuvarande bild på legget är så förskräcklig så vad som än blir av nya bilden dom tar är tusen gånger bättre.
Men inte fan blev det så. Jag såg dope ut där också. Men men... 400 spänn sku dom ha också.
För 400 spänn borde jag få fixa till kortet bäst fan jag vill, retuscha lite här och där.

Ikväll skulle jag vilja lyssna på bra skön musik, lägga upp benen i soffan, intaga ett antal öl och slappa.
- Ikväll ska jag jobba, lyssna på larmsignaler, springa arslet av mig, och intaga för mycket kaffe så jag mår illa.
Så positivt. Höhö.



A better fripp.


Nähe men nu ska jag bege mig zu arbeit. Aufwiederschreiben.

Kommentarer
Postat av: svenmelander

vi är pinnfärska på det här med att komma ut och spela men vi hoppas att vi inom kort kommer spela både här och där. sthlm är mycket lockande inte direkt omöjligt =)

det enda vi har uppe för närvarande är en totalt oredigerad myspace-sida. med lika omixade låtar. men man får ju en liten idé om vad vi sysslar med i alla fall. www.myspace.com/stillwiththepisces

tack för det visade intresset =)



2009-05-10 @ 00:23:39
URL: http://allwayswrong.blogg.se/
Postat av: svenmelander

jag har jobbhelg jag med, så jag känner igen känslan. viljan och verkligheten samarbetar inte för fem öre.



en mycket skön frilla för övrigt, min hemmagjorda emo-syntharfrilla ligger helt klart i lä =)



och till sist en liten påminnelse om att mitt öl och hårdrockarbehov inte har sinat.

mycket nöje.

och lycka till med jobbet, hoppas natten är lugn men inte tråkig!

2009-05-10 @ 00:28:08
URL: http://allwayswrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0