Dec 1, 2009

Hej och hå så var denna helg över också, har inte gjort så mkt mer än dricka Carlsberg export.
Så jag ligger efter med städningen vilket bidrar till ångest i mitt lilla men ack så pedantiska hjärta.
Missade helt 1:a advent också, fast jag fick iof en pepparkaka hos Uno igår kväll.

Jag och närbon Marie skulle ner te macken och köpa cigg igår natt, då "snubblar" jag rakt över en ny fräsh rock N roll-strut vid Ica ingången Va fan?!
(Rock N roll-strut = joint)
Plockade upp den av nån jävla anledning, Närbon som ser lite illa ibland undrade varför jag plockade upp en plats gaffel (hahaha)... Vi vart iallafall paranoida ( nej vi förbrukade INGENTING av den) men vi trodde span låg på oss eller personen som tappat den sku komma tebax..så jag "tappade" tillbaka den där jag hitta´n.
Enligt närbons efterspaning så ligger den INTE kvar. Jag upprepar: INTE kvar.
Så rusa inte dit alla ni som bor i v-town.

Beso.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0