mer lista åt foket!

Vilken svordom använder du mest? "helvetes jävla skit" eller "kuk"
Äger du en iPod? ja, tack vare morbror
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?  Använder inte sånt
Hur många resväskor äger du? ingen
Använder du flip-flops? Nej
Var köper du dina matvaror ifrån? Mest konsum
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? vara med på bilden
Vilken var den senaste filmen du såg? "crash"
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? VÄN!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Lägenhet
Har någon någonsin kallat dig lat? Det är mitt mellannamn
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Beror på
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? "Mutter"
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?  Rammstein
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja, men för mig är det dödsynd att berätta vidare om jag fått förstroendet.
När var senast någon stötte på dig? Söndags på Jula. En pappa som hade tråkigt.
Vad åt du till middag senast? Kyckling wok
Använder du huvtröjor? Love it!
Kan du vissla? Javisst kan jag det, både innåt och utåt
Vem var den senaste som ringde dig? Min närbo
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Jag är svag för slänggungor.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?  Klart dom gör. Inget som rör mig i min rygg. Låt folk snacka.
Vilket riktnummer befinner du dig i? in die 08.
Tittade du på tecknat när du var liten?  Ja, Bumbibjörnarna, kalle anka, smurfarna, alfons, duck tales, Dr. Snuggels en jävla massa
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Europas största, tack så mkt.
Hur många syskon har du? 2
Är du blyg inför det motsatta könet? Borde jag va det? Nej absolut inte.
Vilken film kan du alla replikerna till? Alla Hitler dokumentärer som finns typ.
Äger du några band t-shirts? Ja massor
När flög du senast? London våren 09
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 st
Läser du för skojs skull? Ja, mest i vetenskapligt/medicinsk syfte
Pratar du några andra språk? Tyska och Engelska
Diskar du din egen disk? Ja
Har du gråtit offentligt?  Pappas begravning och när jag såg Slash och Duff för 1A gången.
Har du en stationär dator eller en laptop? Knädata
Försöker du alltid lära dig nya saker? OM jag gör. 24/7.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?  Upp till honom.
Kan du kasta macka? jadå
Har du någonsin varit på Jamaica?  Nej, men funtar på att bo där efter pensionen med UNO
Vad har du med dig in på bion?  Biljetten?
Vem var din favoritlärare och varför? Livet antar jag, varför? Enklast så
Har du dejtat någon av en annan religion?  tror inte det va
Vad har du för väder?  Det är kolsvart ute. Vindstilla.
Har du en blogg?  ja
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?  Gymnastik, Engelska, Historia och Körsång
Gillar du att flyga? Jag antar det, om jag inte har nå annat alternaitv, jag är inte kinkig.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor
När sov du senast på golvet? 1 och 3 dagar vecka sen
Vilken är din favoritdrink? Dricker inte drinkar. Hembränt och vatten...
Gillar du din boende-situation? Duger men suger...
Vilken är din mammas hemstad? Gävle
Din pappas hemstad?  Uppsala
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? minst 10 stycken
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Det väljer jag själv.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?  Jaa ibland, och att jag hjälpte mina mindre begåvade klasskamrater för mycket.
Vilken är din favoritfrukt? Satsumas och sen hjortron
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?  Japp!
Hur gammal blir du nästa födelsedag?  sechs und zwanzig (26)
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?  Är det för stora fel blir jag störd.
Tror du på liv på andra planeter? Men tanke på att vissa personer på denna jord verkar vara från en annan, JA
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg?  Min närbo
Tror du att Gud är man eller kvinna?  Skiter i vilket, gillar H*n ändå inte.
Vad var det senaste du åt?  Satsumas va fan
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?  Mest med katter.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Ett lätt namn, internationellt, och snyggt - såklart.
Gillar du senap? Jaa
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?   "Det finns alltid dom som har det värre"
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Grinchen
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? NO
Tycker du om att krama folk? NEEEEEEJ
Skulle du säga att du är trendig? NEEEEJ
Äger du en digitalkamera? Ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Avril La-nånting. Anastiasia - folk är ju körda i huvet.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? JA Ogillar det skarpt
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Marilyn Mansons...MEst för att jag kände igen mig i hans tankar..
Tycker du att du är attraktiv? Klart jag gör.
Vad är du allergisk mot? Lök och okunniga människor
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?  Jag tycker synd om mina tarmar som måste ha ruttnande kött liggandes däri..
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Andreas
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?  Vad fan är en "bloggis"?


Kommentarer
Postat av: Benjamin

Men.. jag tar den här också.. har tråkigt :-P

2009-11-11 @ 14:17:30
URL: http://benassi.blogg.se/
Postat av: Annika

Men, har du träffat slash o Duff? For real? och hur många ggr då egentligen? är ni bundisar på riktigt eller? Stort!

2009-11-11 @ 18:51:58
Postat av: Jenny and the Sunshineband

Haaah det här svaret på den här frågan tyckte jag va bäst; Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Jag tycker synd om mina tarmar som måste ha ruttnande kött liggandes däri..



2009-11-13 @ 01:08:16
URL: http://jennyandthesunshineband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0