nov. 12, 2009

Aaa tja!
Jag är på jättebra humör. Så skönt nu när mörkret kommer och allt känns mer tillfreds inombords :)
Kanske humöret också har med mötet jag hade me le boss på jobbet. Hon är go hon.
IOwa=elit.

Jag är arbetsledare för 10 personer, jag ska alltså delegera ut olika ansvarsområden och uppgifter som skall utföras under en bestämd period, en såkallad DÖDLINJE. Nackdelen är att jag ofta sitter och gör deras arbeten för att sen bara få dom att godkänna det hela. Allt för att jag anser mitt sätt vara bäst :)
skitdesammanuva.

Igår kväll var jag väldigt nära på att ringa till Hasse Aro och informera dom om insidenten med den vita HELLACOPTER(S) som surrade över mitt huvud en natt i sept. Men jag ändrade inställning efter konsultation från moran...som idiotförklarade mig på ett snällt sätt.

Jag fick istället lyssna på vilket mysterium hon hade hemma hos sig då hennes "stryk-trasa" (för er som inte vet så är det en trasa man använder när man stryker, man fuktar den för att sen lägga den på tyget och....öh ja stryka lite, tar väl bort skrynklet eller nått). HOn pratade sammanlagt i över 15 minuter om den, samtidigt som hon gick runt i sin lägenhet och letade efter det...
"neeej här är de INTE" "jag förstår inte vart jag har lagt den?!"

Har 4 nätter framför mig f.r.o.m morgon natt. Trevligt och ska bli sköööönt att jobba igen. Cause i sorta love my job.

Nu ska jag lyssna på:

..och äta en skorpa. I love this song!

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Benjamin

:-) Tummen upp!

2009-11-12 @ 21:37:28
URL: http://benassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0