nov. 20, 2009

Idag var jag i Upplansväsby..Jag hejjade på en kusin, trodde jag,men det var absolut inte Jocke :(
Jag shoppade även en hel del och vart pinka, pank, utfattig..
Jag skulle ha lite smink, jag vet hur man använder smink, men fan inte vad man ska köpa till vad och vilken färg och ditten o datten..så jag bad om hjälp. Subban inne på Kicks prackade fan på mig halva affären..
"JAG VILL HA SVART SMINK" sa jag men hon insiterade på att ljusrosa och brunt(?) var mina färger.
"men ditt aber, jag vill ha svart". Så fick jag som jag ville...men fan va dyrt det var!
"jaa, men det är bra märken"
"Yeees but who gives a shit"
sa jag med brummande röst när jag pröjsade 300fucking29kronor?!
Goooddddammmmmiiiit.

Jävla gris hon var. Fan va arg jag blev.
Men annars har dagen vart bra.

nu blir det kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0