Svensk översättning = Hua

Bear Grylls är ute i nån tropisk regnskog och muppar runt. Äter lite syrliga blad och smakar på träskgroda.
Han ska sen ta sig upp för en brant klippa... Det är tungt arbete tydligen för han stönar en del.
Oj vad tungt det är. Stööön stööön.
Sen säger han i stil med "I´ll soon be on top".
Den svenska översättningen??

 - "Jag är uppe när jag når toppen"

Tack, för jag förstod inte det alls. För jag är så pass av ett retard att det var lite luddigt.

FOLKET!!

Hej va fan!

Var på promenad tidigare och tjafsade med Ze Duckz...




Spelningen i onsdags var nice, det var jätteskönt att va bland liksinnade i ett par timmar..!

På bilden: Liksinnade peeps...

Sen hände det som vanligt lite små roliga saker som när jag absolut skulle ha trummisens nummer och försökte på alla sätt få honom att ge mig det utan resultat.. Ha. Aja...kanske inte använde så smidiga "lines" direkt...
Meeeen meeeen...
" hör av dig när du ska ut och svira på stan"...var ett av dom. När användes det uttrycket senast...typ på söder anno 1950 tal...

Sen stod Marie för kvällens akt, jävlar i helvete vad kul det var.
Vi står ute och röker med 2 andra tjejer, när ena plötsligt börjar torrhosta som fan. Marie undrar artigt hur det är med henne och hon svarar "jag har svinis". Marie blir skitförbannad!!!
Hahaha! Hon praktiskt taget skriker åt denna tjej att hon minsann har dåligt immunförsvar och att det är väääldigt oansvarigt att ens vara ute och ev smitta andra.
Varpå hon rusar in igen och kvar står jag och de 2 andra som tre frågetecken..."Men aja" tänker jag och fortsätter samtalet...
Efter 5 minuter knackar det på ett stort fönster krogen har vid ingången, där sitter det PACKAT med människor...
Efter ett flertal arga knackningar så säger ena tjejen till mig "tror din polare vill dig nått"... Jag vänder mig om och ser att Marie har PRESSAT sig igenom allt folk och nästan tryckt sig emot rutan...med armarna i kors stirrar hon argt på mig och gestrikulerar att jag ska gå in...HAHA, priceless!!

Sen gick det som vanligt...och det orkar jag inte berätta om :)

Pöss!

Urk

Idag hade jag tänkt att vara duktig och inbefinna mig på möte uppe på jobb...vilket resulterade i en xtra timmes arbete. På min lediga vecka... :(

Aja skit i det nu för jag ska iaf ha skoj ikväll, då blir det Broder Tuck och bra musik  så jag vaknar med en jävla värk i nacken imorgon.... :)
Ska vaccinera mig på måndag också. Är nervös över att bruden som sitter med sprutan ska vara utarbetad och sätta nålen i ögat på mig.. *ojsan*.
Och bieffekterna då?? Tänk om man blir helt vanställd...? En söt arbetskamrat sa "du kanske blir normal då"...
Usch så tråkigt i såfall...

Mmm... hej då.

..Just like every cowboy sings his sad, sad song

Här sitter jag och nynnar på lite Posion...

så trevligt
.

Pax för han längst till höger med pussmunnen...


Caro:


Tschüss!


Den som inte

ser skönheten i bilderna nedan är stabil i huvudet. Men fräsiga är dom iaf!!


" see ya after the show "


"thanks for buying our album..."


Natten går i pudelrocks-tecken :


Paint är fantastiskt kul!

Vilka pudelrocks låtar är era favvosar?

Guten Abend

Parkad på jobb. Insåg när jag kom hit att jag jobbar när man måste vrida tillbaka klockan en timme på söndag..
:( fakk. Jobba en timme xtra.
Det ringde på entrédörren för nån timme sen och min arbetskamrat sa i korridoren "Det kommer upp en securitasvakt och kollar läget"
"FAN VA NICE" reflekterade jag tills vakten kom upp och var kvinna. SÅÅÅ besviken.

Sitter och lyssnar på lite AC/DC i brist på annat höll jag på att säga..
Ska väl göra nån nytta kanske...tvätta ett lass eller två. Bis später alla levande.

Jag älskar denna clown!


Kolla på båda! Han är underbar!!!










Tomtar på loftet..

Jag vill veta vem/vad/vilka som bor i min moras väggar!! Jag börjar bli paranoid här borta. Det prasslas och det knäpper och nu låter det som dova röster... Good golly!

Idag inne på konsum så blev jag trakaserad av en tant med en röd rollator. det var inte så kul. Hon liksom följde efter mig...när vi hamnade i samma kö så säger hon med gaggig-gammal-tant röst:
"Jag läääste iiii Expressen att dom börjat med semlorna redan nuuuu, vad tokigt. Va?"
Jag fatta inget. Finns det en speciell årstid då man äter semlor eller?? Varför kan man inte äta dom nu liksom?
"mmm" svarade jag iallafall och sneglade på henne.
"Det bööörjar gå till överdrift..." fortsätter hon.
"Blir du tvingad att äta semlor?" undrar jag.
"nej" svarar tantaloo
"Vad är då problemet?" sen vart det min tur i kön. Skönt!

Har nyss varit på jobb och levererat bakelser jag gjort. Mina fina arbetskamrater :)
Så här såg dom små kaloribomberna ut:



Fulfärg men vattahäääj liksom.. hoppas dom smakade.

Annars så känner jag mig lite som Luna Lovegood idag:


Istället för träpinnen så tänk sleeev. En sleeeeev.

Åter till mysteriet i väggarna...

Tjabba

Jag har varit jätteduktig idag måste jag säga! Uppe med tuppen och burit ut kartonger och tidningar sen ett år tillbaka, dammsugit, diskat, dammat, pausat, tvättat, vart på jobbet på handledning...

Fan vilket liv jag lever. Haha. skrattretande..

Jag har suttit och tittat igenom min dator och hittad på en hel del roliga klipp..Så nu ska jag leta in i de djupaste av minne och ta fram nå skoj tills nästa gång!!

Bilder på Danne från i lördags då hans skalle vart rakad med ack så icke vänliga engångsrakhyvlar... aj.
Och en slö sax...och sen blodstillande vadd...
Så det kan gå va..






Denna måste jag dock lägga upp, Midsommarafton iår. Det är Åland och det är Benny :)
(Marie snackar lite i bakgrunden..men men. Efter detta ramlar jag bakut och slår mig fördärvad..)



Miss i Nassen

Innan jag gick från moran ikväll så visade hon mig sitt senaste inköp. En sådär spikmatta av plast ni vet som alla "new agare" har.

"Vad fan har du fått betala för den där??!!"
"5...00"
"??!!"
Så. Himla. Onödigt.
Jag kunde ha gjort en åt henne, helt gratis va fan..

Jaha annars då? Mja inte så mycket va...sitter och väntar på arkiv x...


// Iowa







Nicked from Benny..

1. Hur gammal är du om fem år? Trettio

2. Har du någon gång testat narkotika? Ja

3. Hur lång är du? 170 cm.

4. Vilken var den senaste film du sett? Bend it like Beckham...?

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Då är det säkert därför det är min favorit scen" - Till Uno

7. Vad är dagens planer? Skall jobba

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag messar

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Ena död, den andra levande

10. När såg du senast din mamma? Tittar konstigt på henne just nu...

11. Vilken ögonfärg har du? Blå.

12. När vaknade du idag? vid 18.30

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej, kattfan hittade mig

14. Vilken är din favoritplats? Åland. Utan en tvekan. Och min säng. Ingen tvekan där heller.

15. Vilken plats föredrar du minst? idiotiska platser, ofta offentliga sådana

20. Har du stationär eller bärbar dator? En kelig Laptop

21. Sover du med eller utan kläder på dig?  Jag sover med en t-skjorta typ..

22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 st

24. Har du någon gång spytt på fyllan?  jodå. Även dan efter, om det är en bättre bedrift.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? SOCKS!

26. Är du social? Nej. Eller jag tycker jag är det, men inte samhället/kompisar/familj. Men det skiter jag i hihi.

27. Vilken är din favoritglass? Lakrits Glassar !!

30. Tycker du om kaffe? Satan! Vad skuller jag vara utan det svarta guldet?

34. Tycker du om att mysa?
...okej då.

35. Är du en beroendemänniska? Nej.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.

37. Vill du ha barn?  Gossar att skjutsa till fotbollsträningen - ja

41. Vad spenderar du helst pengar på? Böcker.

42. Äger du dyra smycken? Ärvde ett fint äkta pärlhalsband från fammo. ( dont rob me now...)

43. Vem var den sista du träffade? Är ju hos moran nu, så det får väl bli hon då...

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tuggummi

45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv.

46. Välj ett ärr på din kropp? Ena sidan av handleden, en polsk cirkushäst blev hungrig och bet till.

49. Flirtar du mycket? Inte medvetet, nej.

50. Var togs din profilbild för din blogg? Östersjön.se

51. Kan du byta olja på bilen? Jadå.

52. Har du fått fortkörningsböter?
  Nej. saknade körkort så det gick inte att ge mig!! Eat shit polisen!

54. Läser du dagstidningen? Nä.. Jag är forft förbannad över att "en dingding värld" lades ner.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?   Röda Korset skickar hem nå skit en gång i månaden...räknas de?

56. Dansar du i bilen? Absolut inte. Man ska sitta ner i en bil.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? "finska pinnar" på p4.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "yoghurt"


Talliooo

brödbak och en finfin efterrätt är på gång. Skall på middag ikväll hos Uno...Badde frågade om han sku ta mä sig öl, behöver man fråga sånt?? Ska iallafall bli både gott och jävligt mysigt. Uno är en "top chef" måste jag säga!

Annars har dagen flytit på, långsamt, men framåt (?). Vaknade halv fem imorse...I suck. Piss trött nu.
Hade absolut ingenting att göra vid 05, så jag städade min lilla walk-in-closet, vek alla band t-shirts med motivet utåt så att det är tydligt vilka band det är som ligger och skräpar i hyllorna...Sorterade efter färg...Svart, grått, 2 blåa ting  och en grön sak. Hängde undan lite sommar kläder och tog fram tjocktröjorna...
När jag var klar med det så var klockan typ 06... va fan liksom..
Åt choklad i typ 10 minuter medans jag försökte hitta på nått annat att sysselsätta mig med...
Lallade mest runt tills klockan slog 10..ner till bussfan och off I went. Till MorMoran.

Väl hemma i Vtown så får jag panik när jag inser att det är höstmarknad i centrum... Fy. Fan.
Jag och min (milda) socialafobi nådde ett klimax inne på konsum. Ville bara ut. Fick inte luft.
Skitförbannad arbågade jag småbarn i huvudet och pensionärerna  i midjan. "Måste bara ut!!"
Tyvärr stod en av kommunens miffon ( 35 årig snubbe med seriösa machoproblem)
utanför och jag kände bara att öppnar han sin fula äckliga herpes utsmyckade käft så spetsar jag hans genitaler.
Han höll käft.

Väktare gick runt och åt korv. Vtowns väktare är lata. Och är 30-70 kg överviktiga och orkar aldrig springa ikapp rånare eller snattare. Inte heller gå i trappor. Men stora och starka är dom för dom har ju en batong...

Nee jag är på sånt dåligt humör så jag slutar med detta:
Fröjdens lördag till eder alla.

"stay dead!"

vilket jäfla idiotiskt utvecklings

5aec89efceee0cc03d0ed76353d9a89c.png

vilket jäfla idiotiskt utvecklingstört barnprogram!! Fan va arg jag blir på dom här färgade outvecklade cancerklumparna.
Och på föräldrarna som tillåter sina barn vara me i programmet. Och tv4 som dubbar skiten. Jag avlider.


blööö

Sitter och läser lite om beteendestörnigar, det är så jävla intressant. Känner igen många störningar, tycker vissa av mina bekanta passar in..

Ska gå ner till byn och handla lite gott att äta tills ikväll... blir nog film. Jag kommer somna efter 10 minuter som vanligt.
Är så jävla trött.
Gick iaf bra på invigningen, knäppte några kort, såg glad ut (nästan)... det serverades olika snittar och annat att tugga på... Gjorde mitt och gick hem. Nu försöker jag hitta nån energi till att städa eller jag kan börja med att resa på mig, ligger som en säck potatis i sängen...

hehe...




höhö...




Aja, nu måste jag göra ett ryck.
Höres.

 


Tack Benny!

En av favvoscenerna någonsin!



MOrgonstund!

KÄnner mig som en liten tomte som tassar runt här på jobbet *tiasselitass*
Dags att koka en kanna kaffe snart.

Idag ska jag agera fotograf vid invigningen av nya "stället" här i kommunen. Kändisfotograf.
Nä skoja ba. Nog för att Kim Anderzon, Carolas päron, Stig H Johansson, ABBA packet och andra onödiga celebs har sina bon här....( alla kööörar på "oooOOOOooooo aaaAAAAaaaaaah")

Thats all folks!










BAKsäsong!

Till hösten såhär kliar det i mina husmorsfingrar och jag förvandlas till en levande frestelsebakerska (tolkas fritt).
Ska baka bröd och gott imorgon.

Nån som önskar nått?

Jag är placerad på jobbet inför sista natten och jag har redan hunnit svära 569gånger. Dels över att jag lovat att storstäda tvättstugan. Vilket jag absolut inte känner för, ALLS!

Sen är jag lite ledsen i ena ögat över att jag inte kan se Pjoltas sorgliga-playlist, eftersom jag inte har spotify och är allmänt efterbliven... :´(
*snyft*
Snälla snälla kan inte du fixa så jag får ta del av den också?

det var allt för nu.


..

Att förklara min längtan efter att få krypa ner under täcket... En timme kvar - och räknar.

Natten har varit bra och jag ser ut som jag känner mig :S Tur att det är mörkt ute på vägen hem.

Vi höres sen.

Borde man bli nervig?

Tysken:

"mohahaha"

 

Svensken:

"iiiiiiiih"



Typ summan:




Trapped forever!



(sista rycket nu....sen hem och sova lite :) *Läääängta*)


Finally

Äntligen funkar skiten! Funka funka funkaaaaa.

Jag vill veta vem det är som snor mina kvartar!? Alltså TIDEN kvartar. Dom försvinner för min del.
"jag går en kvart innan" Men det funkar liksom inte eftersom dom 15min bara försvinner!

Igår var en bra dag. Följande hände:

Kl. 07.25  - Trött Iowa lämnar jobb
Kl. 07.35 - Tröttaste Iowa är hemma
Kl. 07.50 - Ännu tröttare Iowa duschar
Kl. 07.55.23 - Skitförbannad Iowa svär över knäckebrödssmulorna i sängen
Kl. 07.55.23 - 07.57 - *sopa ner smulor på golv*
Kl. 08.00 - Knäpper på radion
Kl. 17.00 - Vaknar till
Kl. 17.30 - Vaknar lite mer
Kl. 18.10 - Lagar käk
Kl. 18.30 - Ätit klart
Kl. 18.35 - Duschning av Iowa (höll på att drunkna, hade svårt att andas pga för mycket intag av mat)
Kl. 18.50 - 20.50 - div olika saker i halvvaket tillstånd.
Kl. 21.00 - På jobb igen.

Fräsigt.


Deadliest Catch..

Absolut ett av mina favoritprogram någonsin.

Vilken båt/besättning är eran favorit?
 - Kom ihåg att kolla in bubblaren denna höst i "Deadliest Catch"

Time Bandit

CorneliaMarie

Northwestern

Wizard

(bilder från google)

Gullan, hösten - 09.
Capt. Iowa med besättning










Hello..

Det krånglar som fan med blogg.se så ich skriver senare..


Found it.

Thünderpussys halloweenfest kommer gå osäker när "the french maid from Hell" anländer:


När jag köpte denna för ett år sen så undrade min mora "varför". Jag kom inte på nått annat än att ge bortförklaringen att det var till halloween. Så bra då.

Framförhållning.

Nu måste jag ta arslet ur vagnen och göra nått av denna dag.

Dagens bild..

Hehe..denna bild har ett par (ganska många) år på nacken...
Där sitter man som nykläckt 18åring bland grabbarna - och smälter in.

Totally and absolutely nostalgi.


Notera medaljen jag har om halsen *stolt*

Shalom

Ich habe keine lust kan ju jag börja inlägget med.
Jag är lat idag. Inget ovanligt, jag vet, men ändå. Men även fast jag inte gör nått speciellt så flyger timmarna förbi.
Sitter och slö tittar på tv3.se/play på alla dessa kriminalgrejjor som finns där, och Aros röst gör mig sömnig.

Skurat en liten bit golv har jag gjort eftersom jag nästan satte foten i den lilla lilla blodpöl som bildats efter gnagaren inatt.  Ska ner till byn och handla grönfoder och öl, har iaf det i tankarna....
Drömde att dom där "monster"sakerna i världarnas krig var lösa och förintade allt i sin väg. Jag klarade mig utmärkt.
Jahaa...och den där Obama ska få fredspriset. Trodde det var ett skämt. Eller det ÄR ett skämt.
Ska man få ett pris för att man städar upp en annans karls (bush) oreda? mmmkay visst.
Då borde jag fått det priset när jag gjorde slut med exet. Men näää, fick inte ens tillbaka pengarna han är skyldig.

"Nån som är bitter?"



Adjöken för nu.

Wilma o Iowa i natten..

Precis sett klart på X files. Haft Wilma i knät hela tiden som tittat upp då och då...när hon håller på att somna. Man kan ju missat något. Nu ska vi ta nått att svulla på...Ingen råtta men lite  oxhjärta till henne och leverpastej till mig är inte helt fel...





Kolla vad spinkig hon va som liten tissetatt...


Kvällsmat

Wilma kan sin skit hon. Nyss släpade (mmm slääääpade) hon in en halvdöd bamseråtta på typ 1kg och la den snällt vid min högra fot. Naaaaaw.
Tycker egentligen att det är jävligt onödigt av henne att inte döda bytet fullt ut eftersom det blir jag som får agera bödel och sätta in sista stöten så  djuret dör.

Nu spatserar hon nöjd runt omkring och känner sig som en drottning - och jag är såklart stolt.
Vi är ett bra par hon och jag...hon gör grovgörat med att locka till sig och fånga - sen dödar jag.
Skämt o sido. Makabert egentligen, att ta ett liv, även om det rör sig om en gnagare... ett liv är ett liv...är ett liv.
I min "bok" är alla liv värdefulla. Men gnagaren har iaf inte ont längre.

"Beatus, qui prodest, quibus potest"


mjau

091008

Min hjärna snurrar runt i kraniet. Mycket att hålla reda på just nu :) Det här med att vara projektledare är det roligaste, mest utmanande men ändå det stressigaste och ångestframkallande jag någonsin gjort.

But that makes shit more intresting i guess ..
Så..åter till alla papper.




Kostymförslag till Halloween:



Kan bli kyligt, men man är ju inomhus..

vilken bra dag ..

!!!

Att inte ha mina Rammstein biljetter suger kameldase om något. MEEEEN mina vänner....fy fan!
INSISION ska spela på Kafe 44 den 31:a denna månad!!!
Jag är glad som en jävla rosa ballong!!

Äntligen!

(fick lov att byta bild då jag insåg att jag ej hade nån med Mac på bild...denna är iaf från uppsala blodbad 07 typ)


Efter biltur runt kvarteret;

Beslutsångest bland mackorna....


Otroligt fokuserad.

Liksom: "Ta nån baraaa!"


Självkänsla med Iowa:

Tycker du inte om dig själv kan du vara säker på att ingen annan gör det heller.

Slut på 2:a lektionen.

En av Svea Rikes bästa musiker..

..är Freddie Wadling. Nu vet ni det.

Snott från Mange Myts blogg:

Störtskön och jag måste bara dela med mig:

I huvudet på Iowa :

Vi har 5 telefoner här inne på ssk kontoret (2 bärbara,3 fasta). Alla har då samma nummer. 4 datorer, 2 fax,
2 skrivare... Oftast så är det endast 2 som sitter här inne åt gången. Hybris.

Jag sitter och filosoferar...Tänkte komma igång med ett projekt som jag haft i bollen ett tag "Lär dig leka kär-leken". Vad tror ni?

Utveckla "ryska posten" så dom med inslag av social och bakteriellfobi kan va med?

"Hoppa (pung)säck"  "Slag mot liten balle", leken "kull" blir hur kul som helst med ett N, "sanning och smärtande konsekvens" (mest för personer som är i förhållanden, eller de som är nyfikna på BDSM), "Förnekelse och förnedring" den borde vi alla prova - spännande!

Det är iaf en början.

Bis später.

Självdisciplin med Iowa.

Sätt upp ett mål. Klarar du inte att nå målet är du en dålig människa.

Slut på 1:a lektionen.


"Ska vi ta en sväng runt kvarteret?"





 - Tack, hemskt gärna.

Gratis är gott:



Mmm fast okej, det är en sen 25års present.

091003

Känner för att gräva ner mig i bunkern. Släppa bomben som tickat en längre tid. Sen stiga upp från underjord och fortsätta leva det liv jag valt. Utan att höja ett ögonbryn.
I mitt liv är jag nummer ett. Varför är det så svårt att förstå?
Ich dont care. Trodde jag hade klargjort det för längesedan.

Naiva människor.
Förstår egentligen inte hur dom ens kan funktionera i sina egna liv.
Dom äcklar mig. Nödslakt?

Trött och förbannad på peeps i mitt liv. Jävligt besviken på situationer som uppstår av att personerna vägrar lyssna på vad jag säger när dom frågar.
Jag ser inte mig själv som bättre än nån annan. Men inte sämre heller...

Jag citerar Marie:
"Jag skär hellre upp buken och plockar ut inälvorna och klistar fast dom på utsidan".

Bara låt mig va om ni ändå ska måla om allt jag gör.

Jag passar inte in i dessa personers tänk kring en "normal" människa. Mina intressen, tankar, ideér, åsikter - fan allt - skrämms dom av och tror att jag istället är psykisk instabil och behöver hjälp...?
"Behöver man va orolig för din skull".
 - Den dagen då jag håller med er, delar era torra intressen,
verkligen tycker om er, finner er roande....DÅ är det dags att bli orolig.

Ni är som oskrivna blad. Vita papper. Helt innehållslösa. Blanka.
Hur kan man finna nöje i ett sånt liv?
Alla som inte är som ni klassas som missfoster.

"Det är okej att anpassa sig till en persons önskemål, om man själv tjänar på det. Men endast idioter följer massan. Nyckeln är att välja en mästare vist än att bli förslavad av de mångas nyck" // LaVey

Jag har aldrig kallat dessa människor för vänner - kommer aldrig att göra det heller.
Ändå så tror dom att dom är en del av mitt liv och att vi har nåt slags band eftersom vi kännt varandra så länge.

När jag då förklarar att "bandet" är en påhittad ursäkt för att klänga fast vid allt och alla som korsar ens väg, då blir dom arga.

Jag behöver inte vänner för att ta mig fram i mitt liv.
Jag klarar mig bra ändå.
Men jag är lyckligt lottad som har livskamrater vid min sida.

Dom är få men starka.
Det behövs inge jävla band eller långa pedagogiska samtal för att underhålla vänskapen.
I vänskapen som existerar mellan oss är tystnaden och avskildheten minst lika värdefull.
En handfull människor som bara accepterar varelsen jag är, utan att ifrågasätta, dom ber mig isåfall förklara.
En liten krets människor som nyttjar livet till att lära. Inte bara leva.
Människor som är solida.
Intelligenta.
Kreativa.
Färglada.
Känslomässiga.
Vackra individer. Som Alfons "morgan", dyker upp och finns när han/hon behövs. You know.
Människor som är intressanta och göder min nyfikenhet.
...ödmjuk och tacksam är jag.

Für immer und immer bis ins nächste leben.

Erste Okt!

Idag fyller då moran år.
Sen en timme är jag hemma hos henne och ska fixa innan hon med gäster kommer hem.
Inte för att jag är så huslig av mig, men lite skit kan jag. Det tycker tydligen inte moran som hade lagt fram en lapp på köksbordet.

Följande instruktioner fanns att läsa:

- Göra fruktsallad
C:a 17.30:
 - Ta fram bullar ur frysen
 - Ta fram liten ask med blått lock med hallon i (allt på översta hyllan i frysen).

Hinner du får du gärna plocka ur diskmaskinen.


Hinner plocka ur diskmaskinen? Hallå, hon visste att jag skulle vara hos henne vid halv fyra tiden...
Pfff moran pleaseeeee liksom.

Notera hur efterbliven hon tror att jag är med den lilla burken med blått lock med hallon i... Som om jag absolut inte skulle fatta att det var den liksom...Pfff moran...Pleaseeee.

Nu väntar jag bara av tiden så klockan ska slå halv sex så jag kan följa mina order och plocka ut hallon och bullar..Jag hatar att vänta.

Jag får lust att ringa henne fem över halv sex och beklaga mig över att jag inte hittar i frysen..


RSS 2.0