BAKsäsong!

Till hösten såhär kliar det i mina husmorsfingrar och jag förvandlas till en levande frestelsebakerska (tolkas fritt).
Ska baka bröd och gott imorgon.

Nån som önskar nått?

Jag är placerad på jobbet inför sista natten och jag har redan hunnit svära 569gånger. Dels över att jag lovat att storstäda tvättstugan. Vilket jag absolut inte känner för, ALLS!

Sen är jag lite ledsen i ena ögat över att jag inte kan se Pjoltas sorgliga-playlist, eftersom jag inte har spotify och är allmänt efterbliven... :´(
*snyft*
Snälla snälla kan inte du fixa så jag får ta del av den också?

det var allt för nu.


Kommentarer
Postat av: Benjamin

Då är vi två efterblivna. Vill också se. Men i övrigt klarar jag mig rätt bra utan Spotify...

2009-10-16 @ 00:02:39
URL: http://benassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0