Erste Okt!

Idag fyller då moran år.
Sen en timme är jag hemma hos henne och ska fixa innan hon med gäster kommer hem.
Inte för att jag är så huslig av mig, men lite skit kan jag. Det tycker tydligen inte moran som hade lagt fram en lapp på köksbordet.

Följande instruktioner fanns att läsa:

- Göra fruktsallad
C:a 17.30:
 - Ta fram bullar ur frysen
 - Ta fram liten ask med blått lock med hallon i (allt på översta hyllan i frysen).

Hinner du får du gärna plocka ur diskmaskinen.


Hinner plocka ur diskmaskinen? Hallå, hon visste att jag skulle vara hos henne vid halv fyra tiden...
Pfff moran pleaseeeee liksom.

Notera hur efterbliven hon tror att jag är med den lilla burken med blått lock med hallon i... Som om jag absolut inte skulle fatta att det var den liksom...Pfff moran...Pleaseeee.

Nu väntar jag bara av tiden så klockan ska slå halv sex så jag kan följa mina order och plocka ut hallon och bullar..Jag hatar att vänta.

Jag får lust att ringa henne fem över halv sex och beklaga mig över att jag inte hittar i frysen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0