FOLKET!!

Hej va fan!

Var på promenad tidigare och tjafsade med Ze Duckz...




Spelningen i onsdags var nice, det var jätteskönt att va bland liksinnade i ett par timmar..!

På bilden: Liksinnade peeps...

Sen hände det som vanligt lite små roliga saker som när jag absolut skulle ha trummisens nummer och försökte på alla sätt få honom att ge mig det utan resultat.. Ha. Aja...kanske inte använde så smidiga "lines" direkt...
Meeeen meeeen...
" hör av dig när du ska ut och svira på stan"...var ett av dom. När användes det uttrycket senast...typ på söder anno 1950 tal...

Sen stod Marie för kvällens akt, jävlar i helvete vad kul det var.
Vi står ute och röker med 2 andra tjejer, när ena plötsligt börjar torrhosta som fan. Marie undrar artigt hur det är med henne och hon svarar "jag har svinis". Marie blir skitförbannad!!!
Hahaha! Hon praktiskt taget skriker åt denna tjej att hon minsann har dåligt immunförsvar och att det är väääldigt oansvarigt att ens vara ute och ev smitta andra.
Varpå hon rusar in igen och kvar står jag och de 2 andra som tre frågetecken..."Men aja" tänker jag och fortsätter samtalet...
Efter 5 minuter knackar det på ett stort fönster krogen har vid ingången, där sitter det PACKAT med människor...
Efter ett flertal arga knackningar så säger ena tjejen till mig "tror din polare vill dig nått"... Jag vänder mig om och ser att Marie har PRESSAT sig igenom allt folk och nästan tryckt sig emot rutan...med armarna i kors stirrar hon argt på mig och gestrikulerar att jag ska gå in...HAHA, priceless!!

Sen gick det som vanligt...och det orkar jag inte berätta om :)

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0