Kvällsmat

Wilma kan sin skit hon. Nyss släpade (mmm slääääpade) hon in en halvdöd bamseråtta på typ 1kg och la den snällt vid min högra fot. Naaaaaw.
Tycker egentligen att det är jävligt onödigt av henne att inte döda bytet fullt ut eftersom det blir jag som får agera bödel och sätta in sista stöten så  djuret dör.

Nu spatserar hon nöjd runt omkring och känner sig som en drottning - och jag är såklart stolt.
Vi är ett bra par hon och jag...hon gör grovgörat med att locka till sig och fånga - sen dödar jag.
Skämt o sido. Makabert egentligen, att ta ett liv, även om det rör sig om en gnagare... ett liv är ett liv...är ett liv.
I min "bok" är alla liv värdefulla. Men gnagaren har iaf inte ont längre.

"Beatus, qui prodest, quibus potest"


mjau

Kommentarer
Postat av: Benjamin

haha, men nog är ju "gnagare" lite mindre värda ju :-P Även om dom är på väg mot SM guld....

2009-10-09 @ 14:02:26
URL: http://benassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0