Shalom

Ich habe keine lust kan ju jag börja inlägget med.
Jag är lat idag. Inget ovanligt, jag vet, men ändå. Men även fast jag inte gör nått speciellt så flyger timmarna förbi.
Sitter och slö tittar på tv3.se/play på alla dessa kriminalgrejjor som finns där, och Aros röst gör mig sömnig.

Skurat en liten bit golv har jag gjort eftersom jag nästan satte foten i den lilla lilla blodpöl som bildats efter gnagaren inatt.  Ska ner till byn och handla grönfoder och öl, har iaf det i tankarna....
Drömde att dom där "monster"sakerna i världarnas krig var lösa och förintade allt i sin väg. Jag klarade mig utmärkt.
Jahaa...och den där Obama ska få fredspriset. Trodde det var ett skämt. Eller det ÄR ett skämt.
Ska man få ett pris för att man städar upp en annans karls (bush) oreda? mmmkay visst.
Då borde jag fått det priset när jag gjorde slut med exet. Men näää, fick inte ens tillbaka pengarna han är skyldig.

"Nån som är bitter?"



Adjöken för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0