Talliooo

brödbak och en finfin efterrätt är på gång. Skall på middag ikväll hos Uno...Badde frågade om han sku ta mä sig öl, behöver man fråga sånt?? Ska iallafall bli både gott och jävligt mysigt. Uno är en "top chef" måste jag säga!

Annars har dagen flytit på, långsamt, men framåt (?). Vaknade halv fem imorse...I suck. Piss trött nu.
Hade absolut ingenting att göra vid 05, så jag städade min lilla walk-in-closet, vek alla band t-shirts med motivet utåt så att det är tydligt vilka band det är som ligger och skräpar i hyllorna...Sorterade efter färg...Svart, grått, 2 blåa ting  och en grön sak. Hängde undan lite sommar kläder och tog fram tjocktröjorna...
När jag var klar med det så var klockan typ 06... va fan liksom..
Åt choklad i typ 10 minuter medans jag försökte hitta på nått annat att sysselsätta mig med...
Lallade mest runt tills klockan slog 10..ner till bussfan och off I went. Till MorMoran.

Väl hemma i Vtown så får jag panik när jag inser att det är höstmarknad i centrum... Fy. Fan.
Jag och min (milda) socialafobi nådde ett klimax inne på konsum. Ville bara ut. Fick inte luft.
Skitförbannad arbågade jag småbarn i huvudet och pensionärerna  i midjan. "Måste bara ut!!"
Tyvärr stod en av kommunens miffon ( 35 årig snubbe med seriösa machoproblem)
utanför och jag kände bara att öppnar han sin fula äckliga herpes utsmyckade käft så spetsar jag hans genitaler.
Han höll käft.

Väktare gick runt och åt korv. Vtowns väktare är lata. Och är 30-70 kg överviktiga och orkar aldrig springa ikapp rånare eller snattare. Inte heller gå i trappor. Men stora och starka är dom för dom har ju en batong...

Nee jag är på sånt dåligt humör så jag slutar med detta:
Fröjdens lördag till eder alla.

"stay dead!"

Kommentarer
Postat av: Jenny and the Sunshineband

Haaah uscg och fy för höstmarkander.... iaf i Vtuna. They realy suck.



Roligt att du va hos Jenny på middag, lät ju som att ni hade det riktigt bra. vad annars 8)



iiiih och hon är så fin vår Foxy

2009-10-18 @ 17:58:09
URL: http://jennyandthesunshineband.blogg.se/
Postat av: Pjoltas

Grr..Spott..Fräs, som Kalle Anka säger.

I feel you!

2009-10-19 @ 16:48:22
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0