Tjabba

Jag har varit jätteduktig idag måste jag säga! Uppe med tuppen och burit ut kartonger och tidningar sen ett år tillbaka, dammsugit, diskat, dammat, pausat, tvättat, vart på jobbet på handledning...

Fan vilket liv jag lever. Haha. skrattretande..

Jag har suttit och tittat igenom min dator och hittad på en hel del roliga klipp..Så nu ska jag leta in i de djupaste av minne och ta fram nå skoj tills nästa gång!!

Bilder på Danne från i lördags då hans skalle vart rakad med ack så icke vänliga engångsrakhyvlar... aj.
Och en slö sax...och sen blodstillande vadd...
Så det kan gå va..






Denna måste jag dock lägga upp, Midsommarafton iår. Det är Åland och det är Benny :)
(Marie snackar lite i bakgrunden..men men. Efter detta ramlar jag bakut och slår mig fördärvad..)



Kommentarer
Postat av: Benjamin

det funkar ju inte att se klippet ju :-( privat nånting...

2009-10-21 @ 20:09:30
URL: http://benassi.blogg.se/
Postat av: Pjoltas

Duktig kille det där..med gitarren alltså!

=)

2009-10-21 @ 23:33:02
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0