Eine kleine skit också!

Så var det slutsålt till Rammsteins ankomst i februari nästa år.
Min julklapp/födelsedagspresent kommer ha biljett på första plats...

Ledsen iowa nu...*snyft* snuvad på tysk Bratwurst - and all i got was this lousy picture.
Inte ens deras egna kroppar får man.



F.ö så läste jag en jävligt kul grej på bajenfans.se ... Äckliga bajen har nu bevisat sig vara just äckliga Bajen, kul att äntligen ha det i skrift och dessutom av en baj(s)are själv.
Läs och njut alla som äcklar sig av Bajen:

"Resegruppen samt Ordförande har bestämt att inga fler bussresor till bortamatcher kommer att arrangeras i år.
Detta pga av att en person uträttade sina behov på sätet på en buss och det var inte kiss. Det smärtar i hjärtat att inte kunna genomföra de resor som vi planerat när Bajen behöver vårt stöd som mest men bussvärdarna och de reseansvariga orkar inte med svineriet som pågår ombord på bussarna.
Det är synd att några stycken tömmer en bensinmack på dvd-filmer mm. så att alla bussarna blir avvisiterade av polisen och fördröjer resan, och det är ännu sorgligare att vi har blivit vana att planera in det tidsmässigt. Men när en person höll sig kvar på bussen i Linköping och istället för att gå in på Max hamburgare som de andra och låna deras toalett, helt sonika satte sig och sket på ett av bussens säten så rann den sista droppen över för vad vi vill subventionera.
Jag har en stor lust att sätta ut en belöning till den som kan peka ut den skyldige men har backat på den frågan efter ett samtal med några ur styrelsen då en Bajare ska vara lojal mot andra Bajare men någonstans finns ändå en yttre gräns. Jag personligen anser att den är kraftigt överskriden.
Det känns som att det inte är bussvärdar vi behöver utan personliga ledsagare. När vi är ute på vägarna så är det många som inte inser att vi är ambassadörer för Sveriges bästa supporterkultur och världens bästa lag. Jag kommer att jobba för att resegruppen ställer upp på Hockey, Bandy och Handbollsresor men det blir inga fler Fotbollsresor i år.
//Daniel"


Nu ska jag snyfta vidare...*inte så jävla glad gubbe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0