Iowa hos Aro.

Inatt hade jag närkontakt av tredje graden med den där vita helikoptern som anv i rånet.
Dom/han/hon/det flög på sån jävla låg höjd så trädtopparna runt jobbet vek sig. Trodde det var nån militär övning eller bara polisen som (vanligt) letade efter busungar in the vtown.

Fantastisk rån.

Men jag fattar inte varför dom inte tände eld på helikopern när dom åkt klart...finns säkert hur mycket DNA och fingerprints att säkra.
Det var en massa militärpoliser som ålade runt i skogarna där dom landade, i arningeområdet.
Nu vill jag va med på efterlyst och berätta min historia om hu upprörd och rädd jag blev när jag såg helikoptern, med ett "blurrat" ansikte såklart så inte busarna kommer hem och slår mig.

Om jag skulle råna en bank el nån annan byggnad med värde i skulle jag vilja använda mig av en båt, mja helst svävare. Och sprängämnen, samt linbana. En AK4 med granattillsats, hundar (helst vargar men det är orealistiskt), korrupta politiker och snutar, ryska maffian är välkomna om dom vill ha del av kardemumman.
Motorcykel, eller helst en hederlig DT att ta sig fram på.

Ett chartat plan som väntar och the grand finale : Diplomatisk immunitet.
Off I go.
"Catch you on the flip side sukkas"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0