Pics



Jag är så bra på att uppföra mig...



Och se nykter ut...



Jaahaa..?



Mys pöjkar!




Födelsedagskort gjort på Thomas fönster...Sehr schön!!

Antar att jag ska ladda lite inför matchen nu - Ointressant match för min egen del...men fotboll är allte fotboll.
Jag är varken Djurgårdare eller Aik:are...men för Bennys skull så lägger jag ner lite pengar på att DIF vinner.
Annars blire ju ingen "spänning" att ha AIK halv sittandes på tronen...

Jag har hejjat på DIF förut för Bennys skull :)

HAHAHA vilken jävla bild!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhahaha, tack för ditt svar, jag är djupt tacksam

2009-09-28 @ 22:39:27
URL: http://jagklagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0