So müde

Semi-sjuk är jag.

Imorgon väntar planeringsdag med fokus på projektgruppen jag leder, ska bli spännande och höra folks "ursäkter" över varför projektet står nästintill stilla.
Dags för diktatorfasoner igen.

Jag har pluggat en del tyska den senaste tiden, måste få igång det språket igen. Det är så vackert.
Grammatiken är ju svårast, vilket kan vara svårt att sitta och försöka plugga in i huvet själv.
Aber es kommt zu mir.
Prata är inga problem, inte heller förstå men just den skriftliga delen är för fan en annan planet med alla ackusativ, dativ och nominativ.
Så just nu ligger jag väl på dyslexsi-grammatisk nivå, om nån med god språkvårdnad skulle inolvera sig :)


Jag har ångest över att behöva gå upp klockan 06 imorgon. Då brukar jag lägga mig.
Men det ska väl gå bra...ordna sig, precis som allt annat skit i ens liv.
MEEEEEEN vem bryr sig. Det är match imorgon så jag ska tänka på den hela dagen så kommer jag stå ut.

Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0