.

Jag är körd i huvet.

Det finns ingen i min närhet som jag kan konversera med om det jag har i min körda hjärna. Tankarna.
Jag känner mig som en bok fylld med ideér och kunskap, men det finns inga läsare.

Känner mig också nästan äckligt nöjd och glad över att få vara den jag är.
Jag säger nästan eftersom det alltid kan bli lite bättre.

Berättade för moran idag. om att jag seriöst skulle kunna tänka mig att bli låssmed, det gick inte hem direkt. "Du måste ju tänka på efterfrågan, och för att tjäna pengar så bör man nog ha egen firma" säger hon..
(min mora anser också att fotboll är ingen sport för tjejer...) Som om JAG inte skulle fixa det?

BAH! 
Tyst med dig. Bara tyst.



Begravningsentreprenör och låssmed. Aldrig utan arbete!





Mena.Mena.Mena.Mena


Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Klart du ska bli låssmed! Då får du ju en nyckelroll. Hoppas planen går i lås.

=)

2009-09-13 @ 23:31:08
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Pjoltas

Tack! Jag lås-ades inte ens

2009-09-14 @ 00:39:08
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0