Vilodag!

Har vart jätteduktig idag jag. Städat, tvättat, diskat, gjort av med dom sista kronorna..

Helgen har som vanligt vart bra och nu ser jag fram emot en vecka med arbete och möten...Kattvakt i slutet av veckan då moran ska åka österut. Jag får inte följa med som vanligt. Men men.
Var hemma hos Thünderpussy i tisdags och fick smaka på hennes underbara matlagning!
Jag hackade kasslern så jag hjälpte till lite iaf :)
Hyrde film gjorde vi också. En stumfilm. Från 1922. Kul. Den var även på tyska, ja alltså texten som visades mellan varje klipp var på tyska...så den svenska texten gick knappt att läsa när den blev ett med tyskan..
Jaooojahhaaa.

Återlkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0