April. 20, 2010

Sen jag drömde att jag kastade Måns Melodifestivals skalle emot en hyllkant så får jag dåligt samvete varje gång jag ser hans namn.
Jag tog tag i hans fötter och svingade honom som ett basebollträ och small ner hans huvud mot hyllkanten. Det var tinningen som fick ta emot den värsta smällen.
Det kom blod ur Måns!


F.ö så såg jag en film tidigare i em...med Julia R och Campbell Scott : kärlekens val.
Romantiskt drama. INTE direkt vad jag brukar glo på. Iallafall.
När filmen nästan var slut så kom jag på mig själv: Tårar!
Min första tanke var: Jaha nu har jag utvecklat pollenallergi.
Andra tanken var: Snälla säg att det ÄR pollenalergi.
Tredje tanken var: Vad händer?! jag bölar till en film!!


Senaste gången det typ hände var under filmen "Powder" (som är bäst).
Och det var anno 1995.
Thats why i like Sean Patrick Flanery, and thats why I looove The Boondock saints.

Jag har nåt för karlar som är nästintill albino och allmänt mysko..


googlebilder

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Ipren-mannen då?

=)

2010-04-21 @ 01:11:34
URL: http://pjoltas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0