April. 7, 2010

Sitter hemma hos moran för att imvänta rörmokaren. Jag har, som vanligt i dessa samanhang, en hel lista som jag skall fråga honom/henne.

Ska träffa Empa senare för lite "renovering" av bil, däck byte, olja och en redig dusch ska bilen få.
Vi tar alltid "gör det själv" hallen. Roligare så.

Igår var jag och såg "alice i underlandet - 3D" med Uno. Jag fattade typ inget av handlingen med den var bra gjord.

Uno tyckte det var läskigt när "allt kom flygandes emot en". Jag var modig och hoppade inte en cm.
INTE EN CENTIMETER!!

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Du kanske inte hoppade en centimeter. Men varför hade du en stor blöt fläck frampå dina byxor när filmen var över? Just det! Svara på det bara?! HA!?

2010-04-07 @ 16:38:58
URL: http://pjoltas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0