Carwash



Ja det gick galant det där.

När vi sku åka te Nacka och shoppa loss lite, gick det sämre.
Tror vi cirkulerade inne i innerstan i typ 1 timma.
Hamnade på Hornsgatan - där man ICKE - IIICKE får köra med dubbdäck.
Empa fick panik och trodde att polisen låg efter oss hela tiden. haha vilket jävla slit det var att "hitta ut".
När vi körde och vinkade till kungen hade vi nästan gett upp. Så vi ändrade kurs och åkte till skärholmen och shoppade där.

Vilse i storstaden 1:


Vilse i Storstaden 2:


Vilse i Storstaden 3:



Ett par nya stövlar vart det. Gummistövlar. Sista exemplaret - då var det ju bara meningen att jag skulle ha dom.


(redan skitiga - som allt annat jag äger - inklusive mig själv)

Nu känns det som om jag har kotkompressioner. Måste nog "sträcka ut mig lite".

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Nacka, Skärholmen.. Det är ju nästan samma sak. Ja, fast att de pratar svenska i Nacka då.

Grymma stövlar!

=)

2010-04-09 @ 18:52:21
URL: http://pjoltas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0