Mars. 9, 2010

Hola!
Underbart väder, precis så som det ska vara när jag jobbar 5 nätter. Ingen sol så länge jag jobbar, tack.

Igår var det meningen att jag och Sid skulle åka och spela lite pool, men jag var zombie och förstörde allt med min sömn.
Nåja.
Hade iallfall genomgång på jobbet med " dom där säkerhetsansvariga " i kommunen. Det gick bra och det är skit skönt att arbeta med endast killar. Vilket tempo och inge tjafs eller skitsnack. Utan man jobbar och sen går hem.
Trevligt med lite omväxling.
Fick ett meddelande från en annan arbetskamrat om att nån stolle grävt av(?!) tv-kabeln till jobbet.
NO TV?!

Skitesamma, sitter ändå vid datorn.
Men jag är ju endå på jobbet för att jobba! *host*

Jag och Empa har bokat årets betessläpp. Haning blir det. Hoppas kossorna är glada och skuttar annars får dom in en Iowa i hagen som ser till att dom skuttar och brölar!

Skutta Kossa, SKUTTA!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0