Aug. 25, 2010

Vilken jefla dag!
Åkte te Täby och köpte mig ett par byxor, bara för att se när jag väl är hemma att bruden i kassan glömt ta bort den där larm-skit-saken...och hur lätt var det att bryta sönder den?? Inte så lätt alls.
Avbitartången åkte fram o efter några minuter gav den sig, resultatet blev hål i byxan. Tjusigt.
But who cares? Int jag iaf.

Sen ringde en tant som bott sambo med min riktiga farfar(som jag aldrig sett el pratat med) och berättade att han dog i lördags...Öh jaha? Han är som en främling för mig, men vi snackade lite och hon verkade iaf trevlig..
Så nu kanske jag kan få mig en bild av vem karl var. I mina ögon är han ett praktarsle...men det behöver jag inte dra här...men det sku va kul att få reda på mer.

Spännande men ändå inte då gubben gjort sina (fel)val i livet. Han visste säkert inte ens om att jag o mina syskon fanns till...

Imorgon bär det av te Götet och Jonas! Ska bli "sketnaaaajs" - höhö.
Puss o kram och sånt tjafs // 08:an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0