Augusti. 8, 2010

Här sitter jag och laddar upp med engelska kriminalserier inför semestern.
Jag har en del alternativ under min dagar som icke arbetande. Men som vanligt är jag skeptiskt och tror att jag kommer ligga sjuk hela perioden så jag bunkrar upp utifall.

Igår va iallafall en lyckad  kväll, trots HELLregn, lera, piss dyr pissöl, långa bajjamajja köer, kraschat mobilnät och förskräckligt arrangemang.
Sonisphere ledningen borde skämmas. Jag trodde iallafall att det skulle bli ordning när dom kom upp till huvustaden...men nej. Så aldrig mer Sonis. Jävla travel.

Jobbar som sagt sista natten imorgon, kommer nog att gå bra. Sen blir det fullspäckad vecka med grill och matträffar och en stundande FREDAG DEN 13 FEST. Jag ska fira i dagarna två.
Jag hoppas på att kunna klämma in så mycket människor (läs Kompisar) som möjligt...Det blir svårt eftersom de flesta är tillbaka på jobb och kan numera "umgås" eftersom tråkiga vardagen är tillbaka och man då duger - men skit det samma... Jag är absolut inte den som är den, för jag är VÄRRE!

Ska försöka göra ett ryck o hala in bilderna från förra månaden in i denna apparat så jag kan dela med mig...och kanske skämma ut mig o nån annan tjomme.

Soding off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0