Augusti!!!

Inte riktigt frisk än men va fan...
Igår var det Anchor med Kat Von P och Thünderpussy som gällde. RockKareoke.
Kat Von P var uppe 2 gånger och rockstjärnade sig!! Hon är så duktig och modig.
Herrejösses, mig skulle man få betala STORA summor eller möjligtvis söva en aning innan med ångestdämpande medel...

CRED till henne.

Det regnar idag, vilket är skönt, för då slipper jag vattna morans baksida. Är nämligen kattvakt.
Wilma har ett sår på baksidalår som från början var stort och liksom "urgröpt". Jag vart helt hysterisk och trodde hon skulle dö såklart. Bäbisen min.
Jag har försökt att hålla det rent med lite jodopax men det är svårt att få henne att låta bli att tvätta sig på såret...
RIngde iaf till Vtowns vetrinärerna och ville ha lite rådgivning...så proffsiga och snälla dom är!
Jag ska återkomma om en vecka om det inte läkt nå vidare. Men redan nu ser det finare ut än för 2 dagar sen...
Jobbigt att ha katt ibland...



Annars så är det bra. På lördag är det Sonisphere! Great! Och på onsdag nästa vecka börjar semestern!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0