Natta musik

Bjuder på denna visa...så ofantligt vacker.




Jag har mycket att ta in iom biologiska farfars död. Har helt plötsligt fått en helt ny gren i min släkt.
5 nya fastrar o farbröder med familjer. Spännande med sorgligt på ett sätt...Att det kan bli så tack vara en människa som gör fel val...prioriterar fel i livet. Jag stör mig mest på att farsan försökte ta kontakt o gubben vände ryggen...Är så arg över det. Så arg så det gör ont i magen.
Har vart medveten om denna "nya släkt" sen farsan coola vippen...men nu är det verkligt...
Jag är inte ledsen för gubbens död, eller ja..."farfars"död utan jag är ledsen för att farsan dog innan honom.
Orättvist.
Lång historia...det där. Men nu är han raderad ur detta liv iallafall och jag med syskon ska representera farsan med fanan högt..hahahaa..aaa fan..
Släkten är värst??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0