Bra med vänner:

Jag bad Benny ge mig några anledningar till varför jag INTE ska skaffa Axl Rose-Biljett.
Vilket rungande svar jag fick. Nu känns det bättre, Tack.

"Okej! nåra anledningar:
1. Axl var anledningen till att guns splittrades
2. Det "nya guns" är ett skämt
3. Han är inte så mycket att hänga i granen utan sina forna bandkamrater Duff, Slash, Izzy och Adler/Sorum
4. Chansen är väl större att han ställer in än att han spelar
5. Axl var anledningen till att guns splittrades
6. Axl var anledningen till att guns splittrades
6. Axl var anledningen till att guns splittrades :-D"

Nu kan jag koncentrera mig på och jobba.


(ps. inge personligt Axl...man ska ju inte göra Gud upprörd.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0