Feb. 14, 2010

Jag orsakade kaos på Vtuna motor.
Sku hämta ut mina festivalbiljetter och det fanns bara en kille i kassan. Innan han hunnit kolla med sin dator om alla uppgifter och skit så hade kön växt sig 10+ stark.
Alla stod och suckade och stampade.
En tant tyckte att hon hade så bråttom så hans sku låte henne betala innan han fixat klart mitt skit.
Men där sa jag ifrån på skarpen åt tant.
"Du får väl vänta på din tur som alla andra!"
Så svarar tant: "Jag har ju bara den här tidningen"
"Och? Jag har bara mina biljetter att hämta ut. Du får vänta"
Då ville hon få det till att det var MITT fel att det tog sån jävla tid.
Då gav jag henne mördarblicken och brölade henne i ansiktet. "Men möööööööööööö"
Haha.
Tant blev tyst och ställde sig tillbaka i ledet.
1-0 till mig.

Annars så ska det bli paj till middag. Hoppas jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0