Feb. 15, 2010

Kalla känner sig förvirrad över sitt OS-guld.
På frågan "när förstod du att du tagit hem guldet" svarar hon "På mållinjen?"
Schysst. Då vet vi.

Idag har jag inhandlat 3 st tröjor..en från herravdelningen eftersom dom oftast har dom snyggare tröjorna och xs eller s kan man klämma på sig...det är väl tuttarna som kommer ivägen men va fan.

En person har lagt till mig på Twitter.com. Haha. DÅ kände jag mig tvingad till att börja skriva uppdateringar så personen fattar att jag har "ett liv".
Hitills har allt handlat om Öl. HAHAHA. Errhm..*host*

Rammstein nya är också inköpt. Så man kan hänga med i sommar va fan.
Nu måste jag hitta på nån syssla att göra mellan mars-juni. Moran säger att jag kan lära mig sticka.
Jag säger: nää.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0