Feb. 21, 2010

Inatt frågade jag gitarristen i Rammstein hur showen i globen var.
"Jag kunde inte vara med...och se den...tyvärr.." - hahaha...
Pinsamt av mig. Som om han bryr sig liksom. Dessutom tog jag det hela på tyska hahaha.
Det går iaf "bra" för mig på twitter. Där har roliga mörka gestalter funnit mig och "lyssnar" mer än gärna på allt jag har att säga. Nya kontakter.

Insnöad vart man idag också. Ploghelvetet plogade vall för dörrn?! Jag kom inte uuuut.
Tycker faktiskt att det är fascinerande att snö år 2010 kan lamslå Sverige så.
Typ som om vi aldrig haft det förut. Hela roslagsBANANEN stod still.

Nu har jag tatt mig till moran, hon har lagat mat hela dagen och vill dela med sig av massor med matlådor - ja tack säger jag och ler.
Idag har jag även lärt mig att man äter SEMLOR fram tills påsk.

Inatt är det hockey, Finska Lejonen mot Tre Kronor. Som svensk hejjar jag självfallet på Tre Kronor. Men dom Finska Lejonen är snyggare och får pluspoäng.
Fressten!!! Var det nån som såg matchen mellan Schweiz-Kanada? Holy Crap va bra den var!
Och målisen Hiller var ju bara überskön att titta på. (nu snackar jag talang och inte utseende).

Nu ska det sörplas kaffe. HEJ!

 


Kommentarer
Postat av: uno

semlor ska man äta på fettisdagen och dagen efter (askonsdagen) ska man börja fasta fram till typ påsk så man ska inte alls äta semlor..

dina bilder är roliga...

jag lider av snökaos

och förkylning :(

2010-02-23 @ 05:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0