Feb. 22, 2010

Jag snor konceptet från crazyoldcatlady.blogg.se.

DAGENS MARDRÖM -  Finska lantbrödet var slut på Coop.
DAGENS "FUUUUCK!"-  Jag somnade 05.45 i morse och missade matchen!
DAGENS HUMÖR - Positivt jävla inställd
DAGENS ORD - "VA?" (jag har lock)
DAGENS MIFFO - Får bli mig själv
DAGENS MÅSTE - Mössa på
DAGENS KÖP - Sallad, mer sallad och ännu mer och gurka o majs..
DAGENS DROG - KAFFE
DAGENS MÅ BRA AV - God mat och kelig katt
DAGENS "VAD I HELVE.." - Tröjan som setat bakofram/utochin hela dagen
DAGENS DUMMASTE - ..se ovan vaa
DAGENS FAVORIT - Grek ost
DAGENS SAKNADE - Intelligens hos många av vtunas invånare
DAGENS KLÄDSEL - Byxs and lufftröja
DAGENS SMINK - Ovanligt lite
DAGENS FRISYR - Obefintlig - lite ruffs
DAGENS HÄNDELSE - 3-0!
DAGENS LÅT - vaknade till "ohne dich"
DAGENS PLANER - Jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0