Feb. 8, 2010

Jag måste på hälsoundersökning. Fan.
Vart 5 år ska nattarbetare genom gå denna tortyr för att bevisa för chefen att man inte är döende.
Jag tänkte vänta sidådär en 3 månader så jag hinner motionera av någran liter öl och få upp flåset.
Så länge snön ligger klistrat på marken är det kört att va ute och röra på sig.
Gym och sånt fåfänga är inte min grej. Bacillskräcken stoppar mig. Fotsvamp, vårtor, klamydia, herpes och statan vet va annat man kan dra på sig av att vistas i dom hålorna. Äckliga svettiga handtag som nån som inte tvättat händerna efter bajsning använt, så får man e-coli och halvdör i nån månad. BLÄ!

Jag fattar inte att folk sitter NAKNA i bastun på samma ställe där någon annan precis haft sitt kön!
Dessutom i VÄRME. Så alla basilusker trivs ÄNNU mer. Holy muthafakka!!

Nej tacka vet jag "pensionärs jakt".
Man ger sig ut på morgonen när dom är som mest aktiva. Här i V-town har vi en "bana" kring kyrkområdet/sjön som man rundar i rask takt på en timme ungefär. Under denna runda stöter man på många pensionärer...
Jag måste ha nått att "jaga", alltså sikta in mig på så att jag går fortare. Oftast är det en pensionär kanske 1 km framför mig som jag MÅSTE passera innan ett visst märke eller träd. När man passerar pensionären tänker man i huvudet "pang, du är död" och så fortsätter man så.

En gång gick jag i kapp en ung tjej i min egen ålder...När jag passerade henne råkade jag säga "PANG DU ÄR DÖD" högt och hon sket ner sig.

Kanske inte passar alla. kanske. Nej.
Nått jag hatar är dock stavgångare, dom har ingen styrsel alls i sina armar och spretar som fan med stavarna.

Nog om det. Imorgon ska jag jobba med EPiServer. Så. Jefla. Boring.


Kommentarer
Postat av: Carro

Vi ska nog bo påett vandrarhem i Lisebergsbyn, täntke åka en dag tidigare så man kan besöka Liseberg med. Blir jag, Robin, Auntie och Chrille.. Häng på du med.



Ingen camping på Sonisphere, ? visste inte ens att de fanns..

2010-02-08 @ 19:47:16
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Carro

Aaaah ok. Ja man får ta och dricka i förväg då.. Före 11 på morgonen innan Sonisphere öppnat :P höhö.

Skoj ska de bli iaf. Se till att boka biljetter nu så löser vi boende senare.

2010-02-08 @ 20:49:44
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0