Kattklo!

Fick lov att gå ner te byn och inhandla ett stycke kattsax för min lilla demons klor som växt sig längre än Gail devers...*urk*

Sen skulle jag då med konsten av att klippa dessa livsfarliga vapen på en elak demon som absolut inte var på humör att ligga på rygg och va still. Efter ett x antal pareringar och faktumet att jag lyckats rädda min syn så får jag tvångslinda demonen Wilma i en handduk. Hon stirrar på mig med avsky och sånt hat att jag faktiskt tänker
"äsch det gör ingenting om hon förstör ALLT hon rör vid...jag låter klorna vara".

Demonen är ju annars en utekatt men sen november månad har hon vägrat gått ut. Bajsa och kissa sker på toaletten i lådan (ibland duschen om hon är extra sur).
Inget klättra i träd, asfalts gnugg, springa på ängen = Gail Devers klor.

Sen att kattfan aldrig vart med om att klippa klorna gjorde absolut inte saken bättre. Hon kämpade för sitt liv. Även om jag med min mest kattvänliga och pedagogiska röst förklarade att det inte är farligt. Alls.

Slutet gott. Hon fastnar inte längre i mattor/överkast/mig. Så jag är nöjd. Det är inte hon. Klorna vart ju "trubbiga" så nu sitter hon och "filar" dom med käften.


Kommentarer
Postat av: Ess

Farlig katt det där låter det som! Men söt =)

2010-02-11 @ 18:18:19
URL: http://fucktabulous.wordpress.com
Postat av: Carro

Tuffaste bilden!

Klart R inte har någon talan, det är ju jag som är den ledande parten i vårat förhållande!

2010-02-11 @ 19:56:15
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: caroline

okej, men fasen vad fett! då ska du ju iväg på rock ändå! har faktiskt inte planerat någon festival. däremot vill jag på både kiss och ac/dc, men dom såg jag ju två gånger i fjol så det kanske får räcka. gubbrock är oslagbart! haha, det är ingen dålig cirkus det där axl/slash-dramat. men då står du på axl's sida då förstår jag ;) ja, varenda rocklegend släpper ju bok nu. men läs den om du får chansen. läste lemmy kilmeisters också, men den var inte på långa vägar lika bra..

2010-02-11 @ 21:23:48
URL: http://temanonsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0