Le cribs

Eftersom ingen har tjatat på att se hur jag har det i min container så gör jag här ett undantag och bjuder in er...till mitt sanatorium - sterilt, kallt och jävla opersonligt och VITT:
Detta är min dörr...i slitet trä.
Spegeln på städskrubben där, är fäst med smååå spik och häftmassa.
Spegeln är köpt på dollarstore i söderhamn. 99 pix.

Precis innanför ytterdörrn har vi badrummet.
Trevligt. Här sitter jag och bajsar när det trycker på.

Här ser ni min "walk in closet", som varje kvinna bör ha. Fylld med skit.

Välkommen på en bit mat! Här är matbordet..köpt på jysk för 300 pix.
Diverse "fylla ut grejor" ser ni i fönstret. Plastblommor über alles.

OOOlalaaa KÖKET med stork K. Desificerat och sterilt. Hata vitt!!!
(kranjäveln läcker)

Ett fönster finns i mitt Kök också. Kul va?
Detta är dock en RIKTIG blomma som visas i vänstra hörnet.

Mina bokhyllor. Från ikea. Billigt skit.
Ihopsatt med kniv och kavel eftersom jag saknar skruvmejsel och hammare.
Klockan med datumet är sönder...A:et är en gåva från bror. Tror han svetsat ihop den själv...
HATA VITT!!!

Nämen vad är nu detta? Jo det är min altadörr era puckon!
Notera avsaknaden av gardiner i mina fönster. Sånt är fjolligt.

Och nu till det sorgligaste på dom 37 kvadraten jag innehar:

"where the magic happens" Har vill jag få till känslan av ÅNGEST.
Med vitt och långvårdsliknande känsla. Känner ni den. Ångesten?
Lampan bryter av ganska desperat. Hata vitt!!!! (o inredning)
Ju mindre prylar desto bättre är filosofin i det hela. Filten är en gåva från svägerskan.
Eftersom jag har 14 grader i lägenheten så behövs den.

SÅ där. Nu har ni sett Le Crib. No more tjat. Bitte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0