Turks material..(e to the g to the ooooo)

Jag har ett par "vänner" på ansiktsbokskiten som är turks. Jag faller dom mkt bra i smaken.
Dom sitter och inspekterar mina bilder. Noga. Vad dom gör sen vill ich int veta..
Dom "populäraste" just nu:

"Princess of North" kallas jag. Trevlig klang på det hela tycker jag och känner mig lite smickrad.
(bättre än whitetrash).

"Very godlike"

"this pic is my initial favour :). very beautiful blonde of wheat. and blue sky eyes"
(eller bara bakis o sunkig och taget i motljus?)



Fast dom liksom ignorerar de andra bilderna som finns. Som är roligare.





Och ja, jag finner det trevligt med komplimanger. Det är sällsynt.
Därav behåller jag den ringa skaran turks.
Yours truly, Princess of North.


 


Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Vad kul med ett par beundrar-turks! Det skulle jag också vilja ha..darn it!



Spotify é skickat till dig!



2010-02-14 @ 00:46:45
URL: http://pjoltas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0