Firar:

Har ni någonsin haft en kamrat som ni inte kännts värdiga till?
kamraten är så genomgo och omtänksam på så vis som ni aldrig kommer kunna bli.
En kamrat som är där i vått och torrt och ni fattar inte hur h*n gör eller orkar - men där finns h*n.
Den där kamraten du skulle dö för, återuppstå och dö för igen?

Kamraten som får ditt väsen att känna sig delaktig i världen när du är så frånvarande,
och som drar dig i nitbältet på rätt väg igen när du är ute och irrar...
Kamraten det inte är jobbigt att visa känslor för.
För utan kamraten finns inte du.

Idag fyller min kamrat år. Thünderpussy.



Kommentarer
Postat av: Jenny and the Sunshineband

Ååååhh jag läste detta inlägg först nu. två dagar sent... hum. Men du fick mig att le och gjorde just min dag ännu bättre (fastän jag vet att jag snart ska ut i den förbannade kylan igen)... Vet du, jag tycker att vi måste ge varann en present; vi får se till att hitta en spelning/konsert vi vill gå på!!!!!!! Alldeles för längesen, efter det några öl och skoj med Iowa & Thnderpussy

2010-01-06 @ 10:41:29
URL: http://jennyandthesunshineband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0