Jan. 22, 2009

Dagens störande moment:

1. Lönen - det saknas en massa tusenlappar på specen, ska komma den 29 tydligen. Skitsystem!
2. Min boendesituation - ÄÄÄÄÄÄCCCCH!
3. Tvättmaskinen - så.jävla.seg.
4. Mina nya stövlar -  AJ
5. Min sömn - mitt liv

Satt och såg på tv imorse, Rolf Lassgård var gäst på morgonprogrammet och han snackade om sin nya roll som han tydligen spelar på nån teater i huvudstaden - han spelar kvinna.
Han fick frågan om hur man som "stor karl" lärt sig gå i högklackat och han svarade att det är en vanesak, gäller bara att öva.

Då tänkte jag för mig själv att om han klarar av det, en karl på över 2meter och 110 pannor, så ska tammefan jag klara av det också. Mina nya stövlar har klack. Jag har ALDRIG fattat hur man går i klack.
(har slagit av båda hälsenorna så styrseln i anklarna är typ noll.)
Men nu har jag bestämt mig för att jag ska bli 5cm länge och hantera skiten.
Inte se ut som en full anka som knäar när jag går.

Det första som jag märkte var att hela min hållning vart super! Så rak och fin i ryggen har jag nog aldrig varit, och hör och hämpna mina vänner, min ryggvärk försvann för stunden!!
Så jag funtar på att operera in klack i mina hälar så jag ALLTID har en sån fin hållning.
PLUS att ens ben förvandlades till ursköna babes-ben! Inte fotbolls-ben.
Holy crap.

Fast nå riktiga högklackade pumps eller liknande blir det aldrig. Man måste kunna ha funktionella skor, utifall att en spontan fotbollsmatch eller liknande bryter ut!

Nu ska jag gå och skrika på tvättmaskinen.


" Oooo you look lovely in your high heels"

Kommentarer
Postat av: tobbe

whats wrong with your boendesituation?

2010-01-26 @ 01:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0