Jan. 30, 2010

Har proppat i mig 2st vålullal och är mätt. Okej...jag snacksade på nötter också. Mätt.
Idag har jag och Sid lekt sopgubbar då vi bar ut över 250 (överdriver inte) ölflaskor från hennes och mitt utrymme, ner till glaskastningcontainern. Det var så jefla mkt att bära så vi fick använda pirran. Sid skämdes och jag skrattade. Det såg roligt ut.
Sen var det bara att ge sig hem och ta hand om alla satans 47389549 ölburkar för pantning, hälften av dom hade antingen fimpar eller snus i sig. Mysigt och mkt god odör.
ICA fick ta skiten eftersom dom säljer skitvaror. Nog så.

Är placerad på jobb. Ska se dokumentären om Jeffrey Dahmer.
Sen vill jag bara förmedla att:
ICH BRAUCHE BIER!
men det går ju int. 

Så jag nöjer mig med detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0