Jan. 5, 2010

Tydligen gick jag tillbaka i tiden för ett par inlägg sedan. Vips var det 2009 again.

Min mora har haft middagsgäster här ikväll, som vanligt kom jag helt oannonserad, stormade in och vrålade "JÄLVA KALLT DET ÄR!". Bra så. Det är iaf över -20...jag trodde det var -14.

Min mora drog ett skämt... hon berättade om "rädda barnen", och att dom som borde samla in pengarna är ju faktiskt dom som SKRÄMT barnen...? uh?
Nordströms-humor kallar vi det i vår familj.

F.ö läste jag just om en pub i england, dom hade blivit insnöade - 3dagar tog det innan dom vart "räddade".
Amen hur schysst vore inte det? Jag skulle inte ha nått emot att leva på nötter och god öl i 3 dagar.
Någongång ska jag satsa på det. Nästa år får jag helt enkelt åka till denna pub, s om är englands högst belägna pub, hoppas på att bli insnöad, hoppas på att dom/den jag blir insnöad med tål alkohol och är attraktiv/a.

Nu ska jag fortsätta gömma mig...


Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Haha.. Sikket skönt inlägg och kommer din mamma från Göteborg?! ;)

Lägg till lite hårdrock på min blogg nu..klicka dit så får du se.. Hell Yeah!

=)

2010-01-05 @ 22:26:34
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0