Jan. 8, 2009

Vardagssaker jag stör mig så helvetiskt på:

 - Bilister som INTE stannar när man ska över ett obevakat övergångställe.
Då spottar jag på bilen. och ger ett finger. (inte om snubben är snygg).

 - Bilister som stannar, men 659m INNAN övergångsstället...som om man har pest eller är allmänt enbent och det kommer ta 45 min att gå över (detta är en kvinnligt åkomma).

- Att jag inte kan stressa. (blir handlingsförlamad och allt går i slowmo ist.)

- Folk som går i bredd (och gärna med barnvagn/cykel också).

- Människor som cyklar utan hjälm. Idioter. (att ha hjälm är mupp. men med tanke på hur hjärnsubstans ser ut flytande ur huvudet så sku t.om jag ha muppskydd om jag vågade cykla)

- Min cykelfobi.


Är det icke dagen då Elvis sku blitt 75 år? tror det va.

Jag håller på att värma mat i la micro. Spännande saker. Vaknat har jag lyckats med också.

Whos the prettiest girl with bananarama on her head?





Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Bananskal(le)?!

2010-01-12 @ 12:03:06
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0