Jan.10, 2010

Sitter och försöker planera ihop nån sorts "grej" inför den stundande födelsedagen..
Har kommit fram till att min lägenhet är för liten så jag hyr in mig hos moran för ett par timmar...
SEN DÅ?
Tänkte bjuda på mat iallafall. Men då måste man ju veta exakt hur många som kommer...
..och orka hålla på att ringa runt som ett psyk.

urk.

Det kommer sluta med att jag lagar mat - sen hör av mig till folk och undra vad dom ska hitta på och om dom kanske har lust att bli bjudna på en matbit. haha.
Helst av allt sku jag vilja ha livebandet jag snackat om tidigare..men det är smått omöglich.

Kanske man sku ha nått tema? Alla måste ha hjälm?
 Muppskydd.

Här är iaf inbjudan...inte riktigt klar än kanske...äh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0