Nu får det va bra va?

Snöhelvete. Och ingen är det som plogar heller. Imorse på väg hem från jobb så fick jag trampa/pulsa runt i halvmeter hög snö. Jag hatar att underlätta det för andra människor eftersom andra människor aldrig ger tillbaka.

Sitter och knaprar på ett flatbröd. Det heter så. Smakar papper....eller möjligtvis kartong.
Ett fint brev låg och väntade på mig...det var pengarna som det där förbannade lönekontoret fuckat upp.
Alla mina OB-timmar för Dec månad kom inte med på vanliga lönen så nu är jag ca 10000 kr rikare.
Alltid nått som får upp humöret.

Skulle ha vaknat 14 idag, vaknade 17.30. Det sög ju pung. Men va fan. Ska ändå jobba imorgon natt så det är väl lika bra att inte ställa om dygnet. Imorse mitt bland alla p-glukos värden och blodsocker kurvor sku jag sätta igång en sondmat. Bara det att slangen hade ett eget liv och det hela slutade med att jag hade halva påsen över mig. Fick i mig lite energi iallfall.

 
googlebild

Massa roliga knappar att trycka på...speciellt när man är inne på sin 10:e timme..

Senf örsöker jag få inköpsansvariga att köpa in svarta latexhandskar. Vi har "genomskinliga" och lila...titta vad fina dom är:

googlebild

Jag ville ha enbart svartakläder på jobbet. Men det blev "för dystert"...Iallafall för de dementa...
Dom ser det som ett enda stort svart hål. Iowa the greatest (ass)Hole of  them ALL!!!


Kommentarer
Postat av: uno

informera dom om att svart är den ultimata färgen på kläder om dom aldrig vill behöva köpa nya; är ju modernt varje säsong :)

2010-01-29 @ 18:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0