nytt jobb kanske?

"Underrättelse- och säkerhetstjänst" (inne på försvarsmaketen o glor)

Låter intressant. så jag klickade vidare till "kraven" dom hade..där tappade jag modet då jag hade 2/7.
Vilket jävla skämt alltså.

Jag prickade in 2 av 7! Och båda två handlade om synen...Fakk.
Att jag har färgseende och inte bär glasögon. Resten sket sig helt.

Sen att man måste ha gjort lumpen och ha officer och nått annat som "grundutb." det hör inte hit...
Man vill ju veta om man håller måttet för ens fosterland. Och jag gjorde det tydligen inte.

Fast jag vet vart det hela sku sluta om jag gick in för nått av denna stilen...
 - ta livet med en klackspark liksom.





Singnalist 1: Adam Bertil kom
Singnalist 2: Adam Bertil från Urban Urban...broarna vid Forsa Bruk och Alminge är sprängda
Singnalist 1: Forsa Bruk, Alminge, ok
Singnalist 2: Det heter slut, kom
Singnalist 1: Jag vet att det heter klart slut, jävla idioter


Ha!

Kommentarer
Postat av: tobbe

kort varsel.. en öl i huvudstaden i morgon?

2010-01-07 @ 16:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0