Juli. 18, 2010

Denna helg har kännts som en vecka. På gott och ont. I fredags vart det lugnt med Robinus som trubadur och 2 skönsjungandes kvinnor ala Sid och Iowa skränandes till det ena efter det andra...


Igår så fick jag min grillning, bara det att herr väder bestämde sig för att pissa ner oss alla...tur var iallfall att Wasa och Kat von P (haha duger kanske så länge?) hann grilla sina spett...Thunderpussys och mina kycklingkorvar kunde ju faktiskt stekas lika väl som grillas.
Vi åt och drack, och drack och skrattade en del.
Som jag sagt förut, det är så skönt att ha människor i ens liv som man verkligen verkligen bryr sig om och lövar.

Bästa kommentaren var från Ilka när vi samtalade om nerknarkade ikoner...han tyckte att Ozzy var värst medans jag menade på att Keith Richards LÄR vara snäppet värre...då säger han:

"Var det han som fick en kokosnöt i huvudet?"

höhö...va?
Martin och Johan tittade också över och Martin charmade mig genom att säga:
"nää är du häär?! Kul, senaste gången vi sågs så var du aspackad"
Bra där.
Och aspackad var jag inte!! Det var han som såg saker för nyktert.
aspackning hör ungdomen till. Jag kan som mest bli dräggberusad, thats it.
Har besökt moran för lunch idag. Mormoran var också med. Treevligt trevligt!


Nu ska jag lösa korsord på ovans baksida...söndagsgöra.


Kommentarer
Postat av: Carro

Hahah Kat von P. Låter ju riktigt ballt, nästan för ballt :P

2010-07-19 @ 14:30:39
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0