Juli. 30, 2010

Idag säger vi grattis till Bulle som blir 26 jävla år "grattis".

Friskare är jag. Tillräckligt frisk för att deltaga i Sunmos 30års fest igår. Det var skoj!
Vilket pusskalas det blev, för min del.

Iförrgår gick jag och Sid med i "Match.com". Jefla dejting sajt. Skittråkigt och jag fattar inte varför jag gjorde det...men det är kul att sitta och titta på div muppar...
Jag är totalt ointressant iallafall. Haha! Ingen har "snappat".
eller jo. Tyskar och fransmän.
un petit!! Scheisse!!

Nu sitter jag hos moran och skall med henne och några till käka middag. Kanske ska ringa och väcka Sid också så denne hinner ner till alco för some alkohol?

Kommentarer
Postat av: tobbe

hej kompis. kul att se att du lever och sånt dära annat livsviktigt.

hoppas vi kan ses snart och dricka lite öl eller bärs.

kram

/T

2010-08-02 @ 17:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0