Juli. 4, 2010

Jag blir mer och mer övertygad för var dag som går att jag är ämnad att leva som en nomad som bara flyttar från ställe till ställe utan ett direkt mål.
Otroligt olikt mig som person, men det är då jag mår som bäst.
"leva i en resväska".

Jag har jobbat 2 nätter och ska gå på min tredje och sista natt nu, innan dess var jag ledig i över en vecka och jag tycker nu att jag är för "utarbetad". Haha.
Men jag har hela nästa vecka ledigt så det blir la bra. Jag hoppas på att jag kommer ut till Åland.
Annars får det bli ett senare projekt.

Hela torsdagen är iallfall helig. Och skall spenderas på tå med öl.
Tråkigt att jag inte har polare som delar min passion för sport. Möjligtvis BDB men han jobbar ju allte.

Kaffedags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0