Juni. 12, 2010

Grattis Carla Carneval på din dag.

Även grattis alla som står nere vid scenen i Sölvesborg och ska glo på Axl. 23.30 är det sagt iaf!
Nån verkar inte ha alla hästar hemma på p2 eller vad fan det är jag lyssnar på..Han har snackat om GnR som ska spela och så ska han sätta igång en GnR låt och spelar Van Halen med "Jump".

Jobbhelg är det iallafall, ännu värre än det är att matchen mellan US and A - England hinner börja och framförallt pågå under tiden jag är som mest uppagen på jobbet!!!
FAAKK!

En glädjande nyhet är att eran Iowa ska börja plugga till hösten. Professor i
"jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor".

Ner till göteborg på torsdag, ska bli så jefla kul! Amon Amarth!!
Und Rammstein
offensichtlich!! Nicht zu vergessen liksom!

Jag var inne i stan och träffade Jonas i torsdags - vi såg ett trött Hammerfall - dom överraskade mig positivt.
Så nu är jag inte lika fientligt inställd till att dom tog Heaven & Hells plats på sonisphere då dom funkade live.
Vart även sugen på ena gitarristens röda skinnbrallor. Nice.

Nått som jag inte fattar är varför dom sätter alla "hårda och supertuffa band" mitt på dagen?
Hur kul är det att lyssna på Metallica kl 12 i dagsljus, eller Slipknot kl 14 i 35 graders värme?
Amon Amarth ska spela 17.30... HALLÅ?!?!

Äh nu ska jag glo lite på "förspel". GO England.


(edit: har ingen aning om varför det ser upp ut...)

Kommentarer
Postat av: Carro

LÄÄÄÄÄNGTA till torsdag iaf, lär ju kolla upp ett lämpligt tåg in till stora staden tillsammans?

2010-06-13 @ 00:13:25
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0