Juni. 14, 2010

Lyx.
Ledig tills nästa tisdag. Seg helg på jobb och jag är aptrött som en apa på en gnus rygg.
Har mycket att fixa innan torsdag. Eller egentligen inte...men jag får det gärna till det eftersom jag är en såndär människa som börjar packa 78 dagar innan...
Jag LOVAR er att min 75-liters rygga kommer va FULL(med öl..).

Och jag är så glaaaaaaaaad över att det är VM (minus tutorna).
Jävla tutor!!
Satt och försökte höra vad kommentatorerna sa i Holland-Danmark matchen..
Lire bitterljuvt det där med Holland i Afrika, dom var ju ändå dom första som koloniserade Afrika. Och bedrev slavmarknader och dyl. Hela stadion var orange.

Sen undrar jag Carro : Hur kan du glömma Amon Amarth på lördagen??


KÜSS!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Oj jaa, ursäkta. Har nog faktiskt inte hört en enda låt med dom, om jag inte råkat höra någon gång när man umgåtts med dig typ.



Ursäkt igen.

Ska genast rätta till!

2010-06-14 @ 20:24:37
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: uno

asså kom igen tutorna är ju det roligaste med fotboll på länge.. inse att fotboll är långtråkigt; en match slutar 1-0 och den har varit "händelserik" - nu med tutorna har man nånting att underhålla sig med under dom resterande 88 minutrarna av män som springer fram och tillbaka på grön bakgrund.

2010-06-15 @ 11:41:45
URL: http://nejneej.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0